• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

SM-kisat FISTF-säännöillä su 19.11.2006

Aloittaja Hönkki, lokakuu 30, 2006, 23:59:21

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Nopean pelin SM-kisat järjestetään 19.11.2006 Helsingin Rudolf Steiner koululla (Paraistentie 3) Ruskeasuolla. Koululle pääsee klo 10 alkaen, jolloin alkaa välittömästi kenttien kunnostus ja lohkoarvontojen järjestäminen. Ehdotan että lohkoarvonnassa kukaan ei ole ns. sijoitettu pelaaja, koska meillä ei vielä ole ranking-listaa. Jostakin lohkosta voi siis tulla erittäin helppo ja jostakin erittäin vaikea. Pelit aloitetaan niin nopeasti kuin pystytään. Kisoihin osallistuminen vaatii 10 (tai 5) euron jäsenmaksun maksamista (tili 578041-216271, viite 123). Kisoihin ilmoittautuminen tänne foorumille tai privana minulle viimeistään 17.11. Pitää olla muutama päivä aikaa varmistaa että saadaan riittävä määrä kenttiä.

Olen pahoillani että tämä päivämäärä ei kaikille käynyt. Toivottavasti seuraavat kisat sopivat juuri näille muutamalle sitten paremmin. Ainakin kisoista tullaan tiedottamaan aikaisemmin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Zinga

#1
Ilmoittaudun mukaan skaboihin ja olen luonnollisesti myös maksanut jäsenmaksun.

Olen myös kehitellyt alustavan rankingkilpailujärjestelmän, jonka mukaan SM-kista ja ranking-kilpailut pelattaisiin. Kuten Hönkki ilmoitti, pelataan SM-kista tänä vuonna ilman sijoitusmenettelyä, sillä kenelläkään ei ole yhtään rankingpistettä.

Esittelen kilpailujärjestelmän 5.11. turnauksessa, jossa voimme keskustella järjestelmän mielekkyydestä.

miku

#2
Ilmoittaudun myös mukaan skaboihin ja sijoittelu tosiaan ekana vuonna varmasti turhaa.

Odotan mielenkiinnolla Zingan kalvosulkeisia ja fläppitauluesitystä :lol:
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Epis

#3
Mukana ollaan ja laita Zinga PowerPointtiin vähän liikkuvaa kuvaa...
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Puppe

#4
Kai se pitää minunkin ilmoittautua vaikkei vyöllä ole ainoatakaan nopean peliä sitten joulukuun 23pv 1996, jolloin Arsenal päihitti minun Swindonin Joensuussa 3-1. Maksutkin hoidettu ja mielenkiinnolla odotan systeemiä. :?
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Purtsi

#5
SM-kultaa ollaan tulossa hakemaan!!   :mulbounce:
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

zaccy

#6
Jeps, mukana ollaan ja maksukin suoritettuna

TheRedMikke

#7
Mukana, mutta maksu suorittamatta. Toivottavasti "moderniManuni" ehtii tulla Englannista ennen kisaa Heinolalaisten tilausten mukana. -90 luvun alkupuolen jengeillä ei viiti pelata:)

Makselen jäsenmaksun pikimmiten.
United, United, United....

Cantona on se suurin edelleen:)

Rossonero

#8
Mukana toki, vaikkei taida olla tarpeen kertoa, kun kuitenkin järjestän tilat.

Mitä sitten, jos tulee samannäköisiä jengejä, joita ei sitten kentällä erota. Eli pitääkö olla varajengi (luksusta mielestäni), vai merkataanko esim. tarrapaperilla vierasjoukkue? Pitäisikö pohjien väreistä kysyä jo nyt, jotta asiaan osataan varautua tarvittaessa?

zaccy

#9
Itselläni Liverpool ykkös & kakkos asuilla (koko punainen sekä koko keltainen).

Hönkki

#10
Ottakaa varajengit mukaan. Luulen että aika monelta löytyy (kisoihin mennessä jopa minulta). Tarrapaperiakin voi varata valmiiksi, jos niin huono tuuri käy että kaksi varajengitöntä manageria kohtaa samanvärisillä äijillä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Zinga

#11
Tulkaa paikalle viimeistään kello 11, jotta pelit saadaan käyntiin viimeistään 11:30. Muistakaa myös ilmoittautua viimeistään perjantaina, jotta tiedämme, ketä paikalle on tulossa. Niin, ja maksakaa myös se liiton jäsenmaksu!

Hönkki

#12
Kauden huipennus lähestyy. Eliot tulee olemaan kisojen pääerotuomari eli hän ei osallistu kisoihin pelaajana. Eliotin viesti osallistujille: puhtaat näpäytykset ja ei kiroilua.

Muistutan FISTF-sääntöjen korttikäytännöstä. Kaikki kortit annetaan pelaajalle itselleen, ei koskaan pelifiguurille. Kortit ovat keltainen, oranssi ja punainen. Oranssista lentää irtoveskari ulos, punaisesta pelaaja itse eli tuomitaan luovutusvoitto.   :wink:
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

TheRedMikke

#13
Osaako joku antaa vinkkejä kuinka tulla Sörnäistenin metroaseman paikkeilta sunnuntaiaamuna tuonne pelipaikalle?

Kiitos jo etukäteen:)
United, United, United....

Cantona on se suurin edelleen:)

miku

#14
Miku ja Wille ilmoittautuu myös. Toivottavasti myös saadaan yksi uusi Heinolan mies matkaan.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.