• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Suomen Cup 2011-2012

Aloittaja Händikäp, elokuu 13, 2011, 21:11:30

« edellinen - seuraava »

Händikäp

Arvontoja suoritettu.

Muistutus
KV Cupin 2.kierroksen viimeinen pelipäivä huomenna 15.10.

Paitsi ottelupari P.Katila - JP Hölttä, jolle haettu, sekä myös myönnetty erikoislupa pelata ottelu 27.11.
SAATANAN TUNARIT

Rossonero

Eipä ole netittömyydestä ehtinyt setviä pelipäiviä, ja Katilat ovat nyt ties missä, mutta Mikon ja mun pelille varmaan löytyisi päivä seuraavista FI- tai KV-kisoista. Tai jopa muuten.

Händikäp

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - lokakuu 15, 2011, 01:35:46
Sarjaohjelman voi saman tien haudata, jos ei sitä voida yrittää noudattaa edes alussa. Minusta se on sääli, sillä vastustajien huutelu fiiliksen mukaan vie minusta maun näin lyhyeltä sarjalta.


Ok, kunhan ennen kevään finaalia saatte pois alta.
SAATANAN TUNARIT

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Händikäp - lokakuu 15, 2011, 19:28:24
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - lokakuu 15, 2011, 01:35:46
Sarjaohjelman voi saman tien haudata, jos ei sitä voida yrittää noudattaa edes alussa. Minusta se on sääli, sillä vastustajien huutelu fiiliksen mukaan vie minusta maun näin lyhyeltä sarjalta.


Ok, kunhan ennen kevään finaalia saatte pois alta.

On ehkä syytä huomauttaa, että lainauksessa puhutaan aivan muusta kuin tästä kisasta.

Minun puolestani voidaan päättää tuo jatkoonmenijä muutenkin kuin pelaamalla, mutta sitten tuota on kaiketi sovellettava kaikkin pareihin, eli kv-välieriin 3 arvalla...

Puppe

Fi cuppia

H.Katila-Puppe 1-3
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Puppe

Fi sääntöjen cupia 

Puppe-Vesa 2-2 rp. 1-3

Vesa siis jatkaa... :-\
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Händikäp

jänskämpääkin jänskempi cup-ketju päivitetty..
SAATANAN TUNARIT

Hönkki

Aletaas järjestelemään näitä cuppeja

KV 2.kierros

Teemu Sihvola       - Kai Grönfors  1-0
P. Katila                - JP Jölttä
Kari Hakkarainen    - Jani Mustonen
Miko Katila             - Vesa Kouvonkorpi


Hönkki-Puppe ja M Katila-Rosso ovat pääkaupunkiseutulaisten keskinäisiä. Koskas Puppe pelataan ? Entä mitkä päivät sopisivat Mikolle ja Rossolle ?


FI 1.kierros

mikma - SUFC
Miko - Pejoka  1-1, 1-0 rp.
Purtsi - Porvoon turkkilainen
Henri - Puppe 1-3


Onnistuisko jopa sellainen että Kaitsu tekee Porvoon reissun lähiaikoina ? Purtsin pitää pelata molemmat cup-pelinsä seuraavalla kerralla kun tulee Helsinkiin. En usko että muuten onnistuu.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - marraskuu 22, 2011, 12:05:23
Entä mitkä päivät sopisivat Mikolle ja Rossolle ?

Yritän päästä Askolaan ennen Joulua. Jos ei onnistu, niin voin luovuttaa. Toki Katilat voivat vierailla Hermannissakin, jos sopiva aika löytyy. Kahtellaan.

Pejoka

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - marraskuu 23, 2011, 00:19:02
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - marraskuu 22, 2011, 12:05:23
Entä mitkä päivät sopisivat Mikolle ja Rossolle ?

Yritän päästä Askolaan ennen Joulua. Jos ei onnistu, niin voin luovuttaa. Toki Katilat voivat vierailla Hermannissakin, jos sopiva aika löytyy. Kahtellaan.

Niin, ihanne olisi ollut, jos mun ja Mikon Cup-matsit olisi voitu pelata tulevana lauantaina KV-turnauksen yhteydessä, mutta mutta...

Lähdetään nyt kuitenkin siitä, että luovareita ei anneta. Jos Vesalla on "imua" Askolaan päin, niin sehän olisi hienoa. Me olemme joka kerralla paikalla tämän vuoden loppuun, jos ei taudit iske (nyt nimittäin on hieman tauti päällä). Jos vielä Kaitsu kyytiin, niin 2 kärpästä yhdellä iskulla!

Miltä Purstin loppuvuosi näyttää remontin keskellä? Onko sulla joskus asiaa pääkaupunkiseudulle tai Askolaan päin? Tai onko sulla kenttä himassa? Jos on, mä voisin tehdä invaasion Heinolaan, jos sulla sen verran irtoaa vasara kädestä...

Purtsi

Mä luovutan mun molemmat pelit, oon unohtanu koko cupin ja deadlinet on paukkunu jo aikoja sitte.
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

miku

Lainaus käyttäjältä: Purtsi - joulukuu 15, 2011, 16:50:05
Mä luovutan mun molemmat pelit, oon unohtanu koko cupin ja deadlinet on paukkunu jo aikoja sitte.


Cup etenee kuten Vitikainen Pirkka-baaria kohti.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Pejoka

Lainaus käyttäjältä: Purtsi - joulukuu 15, 2011, 16:50:05
Mä luovutan mun molemmat pelit, oon unohtanu koko cupin ja deadlinet on paukkunu jo aikoja sitte.


Eiko me mitenkään löydetä sopivaa peliaikaa ja -paikkaa? Kyllä mä mielummin haluaisin hävitä reilusti kuin voittaa luovarilla...

Puppe

Kv-cuppia hermannissa

Hönk-Puppe 0-3
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hönkki

KV-cuppia: M Katila - Kouvonkorpi 0-2
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses