• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

SM-ranking (k) 27.8.2011 Helsingissä

Aloittaja Hönkki, elokuu 11, 2011, 13:23:35

« edellinen - seuraava »

AriFerra

#60
Lainaus käyttäjältä: Paskamane - elokuu 28, 2011, 10:09:19
Tulokset:
3-4   43   10   Jere   Stefano   0   3   luov

Tästä nyt täytyy hieman avautua.
Koko turnaukseen tulohan oli meiltä lähellä katastrofia. Lauantain työvuoron tein yöllä, ja koisasin vajaa kolme tuntia ennen peleihin lähtöä.
Lisäksi subu-leskellä oli meno jonka hän oli sopinut jo viikkoja sitten. 7-v Vilma joutuisi jäämään kotiin yksin, joten oli pakko luvata että olemme kotona viimeistään 17.30 jolloin tytön ei tarvitsisi olla kuin yksi tunti yksin.

Ihan naurettavan typerää on lähteä kesken ja jättää pronssipeli pelaamatta. Olen pahoillani kaikkien ja Jeren puolesta.
(Mane ja Jalkko kyllä lupasivat pojat kyysätä kotiin. Suuri kiitos, mutta nuo teinit on tollasia...halusivat sitten lähteä kun minäkin poistuin.)

Tosin...jos turnee olisi alkanut ajallaan, olisi matsi ehditty pelaamaan. En missään nimessä tarkoita tätä pahalla, mutta näin se ehkä olisi mennyt.

Upeat kisat. Monta uutta pelaajaa minulle, oli mukava tutustua. Jalkko ja Mane jatkoivat myös siitä mihin keväällä jäätiin, eli antoivat hyviä vinkkejä, kuten Vesakin aina. PSKlaisten peleissä oli todella paljon valopilkkuja, joita en nyt ala luettelemaan. Nepotismia kuitenkin harjoitan, ja nostan Jeren välieräpaikan ylitse muiden.

Hyvä PSK ja kiitos kaikille! Ja Pasin Vespa! Magnifogo bellezza!
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Pejoka

Minunkin puolestani suuri kiitos kaikille osanottajille ja järjestäjille.

Hovimestari

Onnittelut Makelle ja Jerelle.

Tulin vasta 5 min sitten Hangosta, saatiinkohan roudausapua paikalle?

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - elokuu 28, 2011, 11:54:14
Lainaus käyttäjältä: Paskamane - elokuu 28, 2011, 10:09:19
Tulokset:
3-4   43   10   Jere   Stefano   0   3   luov
Tosin...jos turnee olisi alkanut ajallaan, olisi matsi ehditty pelaamaan. En missään nimessä tarkoita tätä pahalla, mutta näin se ehkä olisi mennyt.

Näinhän se on. Minusta tuo luovutus oli ymmärrettävä. Asiat vain olivat siten, että oli jätettävä väliin. Oli mukavaa, että Make ja Jarkko tarjosivat kyytiä, mutta ymmärrän toisaalta hyvin myös Jeren kieltäytymisen tarjouksesta. Luovutus ei siis missään nimessä Jeren "syytä". Yleisesti ottaen on hyvä huomioida, että turnaukset eivät ehkä pysy aikatauluissa.

Aikataulut pettivät pahasti, kun täkäläinen osallistujakaarti jäi ohueksi ja olisin itse jopa jättänyt väliin koko pelit, jos olisi löytynyt muita järkkääjiä. Neljän tunnin yöunet päätin ottaa, ja aamulla aikataulu ei sen takia pitänyt. Olisi ehkä pitänyt nukkua vain kolme ja puoli. Oli hieman kiirettä, kun piti olla koululla avaamassa ja samalla roudata kentät Munkasta.

Kun päivän ruokailu jäi samalla pelkkään aamu- ja päiväkahviin, antaa tuo ehkä taustaa myös siihen, miksi jäin puolivälieriin. Häviäminen Jerelle oli kuitenkin ihan ok, koska hänelle voitto merkitsi paljon.

Makelle ja Jarkolle kiitokset, kun tarjouduitte auttamaan varastoon kantamisessa. Jouduin lauantaina kuitenkin tuosta kieltäytymään, koska olisi pitänyt ensin purkaa ja sitten lastata autoon, ja se olisi vienyt aivan liikaa aikaa ulkopaikkakuntalaisilta. Stefano itse asiassa tarjoutui myös jelppaamaan, kun vielä juteltiin muiden lähdettyä, mutta ei onnistunut, koska vaatii ainakin kaksi ja minulla oli lapset hoidossa tuossa vaiheessa (olin sopinut, että vaimo pääsee harrastuksiinsa turnauksen jälkeen).