• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Pelaajien keskinäiset velat

Aloittaja Händikäp, kesäkuu 09, 2011, 22:47:05

« edellinen - seuraava »

Händikäp

Tänne laittelememme niitä erääntyviä saatavia. Huomioikaa pilkun oikea rako!
SAATANAN TUNARIT

Händikäp

Minä olen Mikulle velkaa 6€ tai 8 pitkää nakkimakkaraa. Joista tosin näin yhden sulloutuvan Mikun suuhun joten todellinen summa on 5,25€.
SAATANAN TUNARIT

miku

Lainaus käyttäjältä: Heittopussi - kesäkuu 09, 2011, 22:50:54
Minä olen Mikulle velkaa 6€ tai 8 pitkää nakkimakkaraa. Joista tosin näin yhden sulloutuvan Mikun suuhun joten todellinen summa on 5,25€.

En syöny kokonaista makkaraa vaan korkeintaan haukkasin päästä. Sitäpaitsi huomasin jossain vaiheessa että laitoit ne nakit taskuun. Käykö että maksat 4e ens viikolla ja loput vaikka myöhemmin?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Händikäp

Lainaus käyttäjältä: miku - kesäkuu 09, 2011, 23:22:44
Lainaus käyttäjältä: Heittopussi - kesäkuu 09, 2011, 22:50:54
Minä olen Mikulle velkaa 6€ tai 8 pitkää nakkimakkaraa. Joista tosin näin yhden sulloutuvan Mikun suuhun joten todellinen summa on 5,25€.

En syöny kokonaista makkaraa vaan korkeintaan haukkasin päästä. Sitäpaitsi huomasin jossain vaiheessa että laitoit ne nakit taskuun. Käykö että maksat 4e ens viikolla ja loput vaikka myöhemmin?

Taisi pullottaa taskussa jotain muuta..

Ok, maksan myöhemmin, heti kun manella on taas rahaa. Oltiin nimittäin tänään lappeenrantalaisessa laituriveneessä dokaans..
SAATANAN TUNARIT

Make

Händärillä oli eilen omaa rahaa mukana... Hämmästyin. Sai myös itse tilattua oluensa.

Ja mie taisin jäähä Mikulle sen yhen jääteen velkaa. Olikse eurokolkyt? Maksan myöhemmin.

Manella ei oo nyt rahaa, kun piti reissussa elättää koko perhe.

Make

Ja nyt harmittaa kun jäin Mikulle velkaa Jyväskylän keikalla. Ruuat jäi maksamatta. Mut voisko siit hinnasta kuitenkin vähentää pienen matkakulun, kun jouduin kävelemään hotellilta Mikulle ja takas. Tennarit kului ainakin 23 eurosentin verran. Sopiiks näi'?

miku

Hei Mane, siun luona kyllä tuli silloin syötyä aamupalaa kun lähdettiin lentskarilla (Jarkon passin haun jälkeen) plyymelin luo. Otin muistaakseni kaks leipää joissa molemmissa sekä makkaraa että juustoa että noi menee varmaan tasan. Se mikä tässä huolestuttaa on tuo juomapuoli. Mulla oli hei sentään oma mehu mukana silloin mutta sie joit jumankekka varmaan puoltoista lasillista vissyä MUN pullosta! Ehkä joku kolkyt senttiä vois olla rehellistä maksaa. Vai maksatko myöhemmin?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Make


Händikäp

Mane söi kaks lihistä ja varas yhen illaks. Se tekee yhteensä 3,36. Mikulle sama setti eli 3,36.

Manen tietokoneen latauksesta 3 tuntia / 1,34 / tunti. 4 euroo 2 senttiä.

Mikun puhelimen lataus 1 tunti / 61 senttiä.

Monta kaljaa Miku joit? Millon maksat?
SAATANAN TUNARIT

miku

Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

miku

Ilmoitin verottajalle että maksan mätkyt myöhemmin.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Make

Lainaus käyttäjältä: miku - marraskuu 26, 2012, 12:53:57
Ilmoitin verottajalle että maksan mätkyt myöhemmin.

Nythän siulla onkin sitten varaa maksaa miulle velat. Muistatko kun MINÄ TARJOSIN sinulle jääteen Itävallassa 2011 kesäkuussa, hintaan 2,30 €. Ei oo lahoja tähän mennessä kuulunut.

miku

Lainaus käyttäjältä: Hopeamitalisti - marraskuu 29, 2012, 12:42:15
Lainaus käyttäjältä: miku - marraskuu 26, 2012, 12:53:57
Ilmoitin verottajalle että maksan mätkyt myöhemmin.

Nythän siulla onkin sitten varaa maksaa miulle velat. Muistatko kun MINÄ TARJOSIN sinulle jääteen Itävallassa 2011 kesäkuussa, hintaan 2,30 €. Ei oo lahoja tähän mennessä kuulunut.

Hetkinen hetkinen. Kyllä se olin kuule minä kuka tuon jääteen osti ja maksoi ykskolkyt. Maksoin vielä käteisellä enkä sanonut kyypparille että maksan myöhemmin. Sitäpaitsi sie maksoit mulle tuon velan takaisin. Mutta mites kävi sitten Sputnikissa kun sie et juonut koko tuoppia vaan annoit osan siitä Jalkolle ja MIE OLIN MAKSANUT SEN. Ootko siis mulle velkaa tuosta juomattomasta osuudesta vai maksaako Jalkko sen vai meneekö keskuskomitean istuntoon käsittelyyn?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Make

Lainaus käyttäjältä: miku - marraskuu 29, 2012, 19:44:09
Lainaus käyttäjältä: Hopeamitalisti - marraskuu 29, 2012, 12:42:15
Lainaus käyttäjältä: miku - marraskuu 26, 2012, 12:53:57
Ilmoitin verottajalle että maksan mätkyt myöhemmin.

Nythän siulla onkin sitten varaa maksaa miulle velat. Muistatko kun MINÄ TARJOSIN sinulle jääteen Itävallassa 2011 kesäkuussa, hintaan 2,30 €. Ei oo lahoja tähän mennessä kuulunut.

Hetkinen hetkinen. Kyllä se olin kuule minä kuka tuon jääteen osti ja maksoi ykskolkyt. Maksoin vielä käteisellä enkä sanonut kyypparille että maksan myöhemmin. Sitäpaitsi sie maksoit mulle tuon velan takaisin. Mutta mites kävi sitten Sputnikissa kun sie et juonut koko tuoppia vaan annoit osan siitä Jalkolle ja MIE OLIN MAKSANUT SEN. Ootko siis mulle velkaa tuosta juomattomasta osuudesta vai maksaako Jalkko sen vai meneekö keskuskomitean istuntoon käsittelyyn?

Ekana täytyy sanoa, että Jalkko ei maksa mistään mitään. Annetaan Händärin olla rauhassa. Mut hyvä kun otit tuon lätkäpelin puheeks, mie kuskasin siuta ja Händäriä ennen peliä ja pelin jälkeen ympäri kyliä. Paljonko paloi bensaa? Eikä kukaan maksanu miulle mitään. Äläkä nyt ala väittämään, että oisit sillon tarjonnu miulle baarissa jotain, kun mie olin kuski. Koska kuskit ei juo. Paitsi Ylämaalla. Ja tää ei tapahtunu Ylämaalla, vaan Lappeengradissa. Et millos maksat? Nii.

Make

Lainaus käyttäjältä: Hopeamitalisti - marraskuu 30, 2012, 09:26:33
Lainaus käyttäjältä: miku - marraskuu 29, 2012, 19:44:09
Lainaus käyttäjältä: Hopeamitalisti - marraskuu 29, 2012, 12:42:15
Lainaus käyttäjältä: miku - marraskuu 26, 2012, 12:53:57
Ilmoitin verottajalle että maksan mätkyt myöhemmin.

Nythän siulla onkin sitten varaa maksaa miulle velat. Muistatko kun MINÄ TARJOSIN sinulle jääteen Itävallassa 2011 kesäkuussa, hintaan 2,30 €. Ei oo lahoja tähän mennessä kuulunut.

Hetkinen hetkinen. Kyllä se olin kuule minä kuka tuon jääteen osti ja maksoi ykskolkyt. Maksoin vielä käteisellä enkä sanonut kyypparille että maksan myöhemmin. Sitäpaitsi sie maksoit mulle tuon velan takaisin. Mutta mites kävi sitten Sputnikissa kun sie et juonut koko tuoppia vaan annoit osan siitä Jalkolle ja MIE OLIN MAKSANUT SEN. Ootko siis mulle velkaa tuosta juomattomasta osuudesta vai maksaako Jalkko sen vai meneekö keskuskomitean istuntoon käsittelyyn?

Ekana täytyy sanoa, että Jalkko ei maksa mistään mitään. Annetaan Händärin olla rauhassa. Mut hyvä kun otit tuon lätkäpelin puheeks, mie kuskasin siuta ja Händäriä ennen peliä ja pelin jälkeen ympäri kyliä. Paljonko paloi bensaa? Eikä kukaan maksanu miulle mitään. Äläkä nyt ala väittämään, että oisit sillon tarjonnu miulle baarissa jotain, kun mie olin kuski. Koska kuskit ei juo. Paitsi Ylämaalla. Ja tää ei tapahtunu Ylämaalla, vaan Lappeengradissa. Et millos maksat? Nii.

Kyllä nyt alkaa oikeesti ahistamaa, ku jätkät ei muista velkojaan.