• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HO 2011 tehtävälista

Aloittaja Rossonero, huhtikuu 05, 2011, 19:18:39

« edellinen - seuraava »

Fabio

Ei Aalto-malja voi olla kiertopalkinto! Se on pieni n.12cm korkea ja LASIA!!

Menee varmasti paskaksi jos sitä aletaan kisoista kisoihin roudaamaan..

Onko muita ideoita?

t.Pasi

Rossonero

#16
Ovatko kaiverrukset välttämättömiä? Eivät minusta, mutta voidaan toki laittaa. Onko kaivertaminen kallista?

Minä laittaisin tuon lauantain kisan pääpalkinnoksi (katsotaan budjetista miten yhdistys voi osallistua hintaan). Muut pystit sitten yksinkertaisempia.

Fabio


Mä tarjoan ton palkinnon.. ja kaiverruksen.

Musta palkinto vaatii Ehdottomasti kaiverruksen!!
(Sitäpaitsi näyttää hienolta sinisessä lasissa!)

Mutta riittääkö siihen: "Helsinki Open 2011"?

t-Pasi

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Fabio - huhtikuu 20, 2011, 15:31:41Mutta riittääkö siihen: "Helsinki Open 2011"?

Kun kyseessä ei ole kiertopalkinto niin minusta pelkästään tuo "Helsinki Open 2011" teksti riittää aivan hyvin. Tulevien vuosien kilpailuihin voisi yrittää järkätä kiertopalkinnon johon joka vuosi kaiverretaan voittajan nimi. Palkintopokaalia (yms. esinettä) ei välttämättä tarvitse ostaa jos vaikkapa itseltä löytyy jokin tarkoitukseen sopiva ja kiertopalkinnoksi liikenevä esine. Itse aion tutkailla tilannetta ja katsoa jos löytyisi jokin kiertopalkinnoksi sopiva ja siihen tarkoitukseen liikenevä esine.

Rossonero

Älä kaiverruta ihan vielä...

Ainakin GP pitänee mainita, kun meillä on pienempi IO sunnuntaina.

Fabio

Ok ei hätää.. Mietitään yhdessä mitä siihen tulisi..

(Tietty edullisempaa mitä vähemmän sanoja tulee..)

t.Pasi

miku

Mä en ole ainakaan missään nimessä kiertopalkinnon kannalla. Ei voida velvoittaa vaikkapa Espanjasta olevaa edellisvuoden voittajaa toimittamaan pokaalia paikan päälle mikäli pelaaja ei itse ole saapumassa.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Rossonero

Samaa mieltä Mikun kanssa. Kiertopalkinto ei toimi pienessä kv-kisassa. Jos kyse olisi Majorista voisi toimia.

Toki kiertopalkintoideaa voi kehittää niinkin, että on hieno kiertopalkinto, jonka kanssa kuvataan voittaja, ja johon saa nimensä, mutta sitä ei saa mukaansa. Mukaan sitten pienempi palkinto. Näin tekevät muistaakseni jossain Englannin turnauksessa. Ei toki nyt ajankohtainen ajatus meille, enkä tiedä onko kuinka toimiva.

Itse en tarvitsisi mitään palkintoa (normaali muovikrääsä) kotiin subussa. Ehkä asia olisi toinen, jos voittaisi jotain todella suurta ulkomailla. Ja nyt Pasin Aalto-malja tietenkin on oikeasti hieno palkinto.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - huhtikuu 20, 2011, 19:01:45Toki kiertopalkintoideaa voi kehittää niinkin, että on hieno kiertopalkinto, jonka kanssa kuvataan voittaja, ja johon saa nimensä, mutta sitä ei saa mukaansa. Mukaan sitten pienempi palkinto. Näin tekevät muistaakseni jossain Englannin turnauksessa. Ei toki nyt ajankohtainen ajatus meille, enkä tiedä onko kuinka toimiva.

Tuo on hyvä idea ja tuo käy kiertopalkinnosta kun voittaja saa pokaaliin nimensä vaikkei saisikaan sitä mukaansa. Onhan se ihan eri meininki että turnauksessa on jaossa pokaali jossa on kaiverrettuna voittajien nimet kuin joka vuosi eri palkinto. Pokaali tuo turnaukseen tiettyä jatkuvuutta ja perinteitä pitkällä aikavälillä.

Hönkki

Lainaa6. Roudaus koululta pois (su tai ma)

7. Loppusiivous
- lattioiden moppausta, roskien keräämistä ja viemistä, sekalaista

pitäis onnistua että autan näissä
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

miku

ootteko mitä kautta koittanu cateringia säätää?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: miku - toukokuu 06, 2011, 18:41:02
ootteko mitä kautta koittanu cateringia säätää?

Lämmintä syötävää ei saada. Tulee liian kalliiksi, kun pitäisi olla luvat omaava työntekijä siihen. Lämmintä haluavat saavat siis tyytyä lähipaikkojen purilaisiin ja pitsoihin sekä mikroeväisiin.

Muiden eväiden osalta ei ole päätetty tehdäänkö joku kiska, vai mennäänkö eväillä siinäkin. Todennäköisesti jälkimmäisellä mennään. Joka tapauksessa kaupasta pitäisi tavara ostaa, joten ehkä helpompi, että porukka ostaa itse. Ja kauppa on kuitenkin lähellä pelipäivinäkin.

SouthernBoogieCat

#27
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - toukokuu 06, 2011, 22:01:36kun pitäisi olla luvat omaava työntekijä siihen.

Ravintola-alan ammattilainen Miku korjatkoon jos olen väärässä, mutta olen ymmärtänyt että Catering-ala ei ole ns. luvanvarainen elinkeino kuten esim. turvallisuusala, terveydenhoitoala yms. vastaavat. Käsittääkseni Catering-palveluja tarjoavien yrityksen työntekijöiltä (kuten yleensä ravintola-alalla) voidaan edellyttää työnantajan taholta (ja ehkä tilaajan puoleltakin) hygieniapassia, mutta ymmärtääkseni hygieniapassi ei ole lainmukaan pakollinen.

Rossonero

En tiedä lainsäädännöstä. Koulun keittiö ei ole kuitenkaan ollut yleensä järin innostunut siitä, että "turistit" sinne menevät säätämään. Jos taas isolle porukalle pitää saada lämmintä ruokaa helposti, pitää sen olla valmista lämmitettäväksi. Ja ison porukan ruokien lämmittäminen ilman kunnon keittiön isoja vuokia ja uuneja on aikamoista säätöä, vie huomattavan paljon aikaa, ja teettää paljon myös tiskiä.

Jos joku vastuuhenkilö tuohon hommaan löytyy, niin voidaan toki toteuttaa, jos laki sallii. Minulla ei ole tuohon tiedossa ketään. Enkä toisaalta pidä kouluruokaa (ainoa vaihtoehto?) niin hyvänä, että sitä kannattaisi ostaa lämmitettäväksi.

miku

Ravintola-ala on todellakin luvanvaraista toimintaa! Ja loppupelissä ihan helvetin tarkkaa toimintaa, itse oon ainakin aikaisemmista helsinki openeista tehnyt elintarvikeilmoitukset helsingin kaupungin suuntaan varmuuden vuoksi. Ilmoitus on lain vaatima, tarkistuksia satunnaisesti. Ammattiylpeydestä tuo on enemmänkin kiinni.  Hygieniapassi on myös välttämätön vähintään "ravintolan" vastaavalla. Itse en ainakaan omaa keittiötäni missään nimessä lainaisi Subu ry:lle mikäli mukana ei olisi väkeä kellä hygieniapassi/keittiökokemusta.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.